Waarom MMS uw eerste keus voor bedrijfmassage?
 

 

Het Amsterdamse bedrijf MMS biedt haar zakelijke klanten in heel Nederland mobiele oplossingen voor stoelmassages. Waar u ook bent, de stoelmassage zorgt voor ontspanning die overmatige lichamelijke en/of mentale belasting voorkomt of wegneemt.
 
Stoelmassages hebben bewezen langdurige positieve effect te hebben op uw personeel en dragen daarmee bij aan het succes van uw onderneming. We ontwikkelen massageconcepten voor de werkvloer en adviseren u bij de totstandkoming van optimale ergonomische werkomstandigheden. Daarnaast zijn wij specialist in het bedenken van concepten voor congressen, conferenties en beurzen.  

Vijf redenen om contact met ons op te nemen:  

  1. Regelmatige behandelingen voorkomen langdurige klachten van stress en RSI 
  2. MMS is herhaaldelijk bekroond vanwege haar producten en dienstverlening 
  3. Uw personeel blijft in optimale conditie 
  4. U heeft een publiekstrekker op congressen en beurzen
  5. Potentiële klanten vergeten u niet 
‘MMS werkt snel, efficiënt en doelgericht. De therapeuten zijn allen hooggekwalificeerd. Zij passen hun behandeling aan de behoefte van de cliënt of patiënt aan. Ik beveel iedereen om gebruik te maken van de diensten van MMS, zowel collega’s als vrienden.’
                                                         – citaat van E. Veldhuis, Terremark, Haarlem.
 
 

 

Terug naar homepage...

Waarom MMS uw eerste keus voor hotelmassage ?
 

Uit ervaring is gebleken dat de vraag naar masseurs en fysiotherapeuten binnen de hotelbranche de laatste jaren is gestegen. De bezoekers van uw hotel vinden de kwaliteit van het hotelverblijf een belangrijk onderdeel. Deze kwaliteit wordt vaak gekoppeld aan de facilitaire kant van uw hotel.

Met faciliteiten worden niet alleen de hoofdzakelijke onderdelen van een hotel bedoeld, maar juist ook andere facetten die voor een toegevoegde waarde kunnen zorgen. MMS is een bedrijf dat toegevoegde waarde aan uw hotel kan geven.Wij kunnen met onze dienst Medical Massage Service dat gedeelte toegevoegde waarde leveren.
 
  1. Een ruim bestand van professionele masseurs en fysiotherapeuten. Daarnaast hebben onze masseurs en fysiotherapeuten een training gekregen op het gebied van attitude, hygiëne, en privacy, aangepast op de hotelbranche. 
  2. 15 jaarervaring (sinds 1993) in de gezondheid- dienstverlening op oproepbasis.
  3. Zo hebben wij een kleine 3000 massageaanvragen in verschillende hotels verwerkt en uitgevoerd.   
  4. Ervaring met upgrading situaties. Zo is er in het teken van de upgrading van 4 naar 5 sterren, bij het American hotel behoefte aan dergelijke diensten. MMS heeft een actieve rol gespeeld bij dit proces en heeft een Medical Massage Service daar geïmplementeerd. Tevens is MMS al een jaar bij het Hotel Amrath Amsterdam actief. 
  5. Een leveringsgarantie voor de massage- en fysiotherapie-aanvragen.
  6. Top kwaliteit massage-inventaris.
  7. Toewijding, enthousiasme en inzet van ons personeel. 
  8. Een werksysteem en behandelingsmethode volgens protocol waarin kwaliteit en veiligheid van de behandeling een prioriteit hebben.
  9. Indien uw hotel al over een eigen massageruimte beschikt en door omstandigheden geen beschikking heeft tot uw eigen masseurs, dan kan Medical Massage Service wellicht een uitweg bieden.
  10. Medical Massage Service helpt uw gasten bij het bestrijden van hun jetlag en andere gezondheidsproblemen. Er is een speciaal programma ontwikkeld om “jet-laggers” en andere mensen met klachten weer met beide voeten op de grond te laten komen en hun de energie te geven om er weer tegenaan te gaan.

‘Door de reis naar Amsterdam kreeg ik rugklachten. Bij aankomst in mijn hotel zocht ik een betrouwbare, professionele fysiotherapeut. Het Sheraton Hotel in Amsterdam bracht mij in contact met MMS. Mijn secretaresse belde het kantoor om te controleren of het om erkende medische specialisten ging en wat de kosten waren. Na de eerste afspraak legde ik meteen een tweede vast. Ik was zo enthousiast over het werk dat ik voortaan iedereen die naar Amsterdam gaat aanbeveel ook eens gebruik te maken van hun dienstverlening. Het is de meest verfrissende manier om je bezoek in Amsterdam te beginnen!’ – citaat van David Zeoliregelmatig gast van het Sheraton Hotel op de luchthaven Schiphol.

 

 

Waarom MMS uw eerste keus voor evenementmassage?

 
Zoekt u een echte publiekstrekker voor uw evenement, congres, of beursstand?
Wilt u uw boodschap op een bijzondere wijze uitdragen?
Kies dan voor een massagestoel! Ideaal voor:
- Beurzen
- Promoties
- Sportevenementen (binnen en buiten)
- Bedrijfsbijeenkomsten, recepties, feesten en congressen
 
Biedt uw gasten een unieke, ontspannen avond!
U kunt uw kleding gewoon aanhouden bij gebruik van deze stoelen.
Vanzelfsprekend kunnen wij ook massagetafels leveren.
Let op: MMS was de eerste die de stoelmassage 10 jaar geleden in Nederland introduceerde.
Bij MMS staat de massagestoel tijdens gebruik steeds onder de zorgvuldige controle van onze specialisten.
 
Vijf manieren waarop stoelmassage u tijdens een beurs of congres helpt:
1. De massagestoel is een publiekstrekker
2. De massagestoel is een manier om de contactgegevens van alle potentiële klanten te registeren
3. Met onze speciale AURE-hoofdtelefoon brengt u uw boodschap op unieke wijze over aan de klant
4. Potentiële klanten blijven langer bij uw bedrijfsstand ‘hangen’ 
 
Praktijkervaring:
Het technologiebedrijf A stond op de ICT 2008 beurs met een massagestoel
om hun bezoekers een aangename tijd te geven.
Voordat bezoekers deze gratis massage kregen, werden hun contactgegevens
zoals die op hun badge stonden, even genoteerd.
 
Tijdens de stoelmassage liet het bedrijf via de speciale
AURE-hoofdtelefoon een kort bericht horen over de nieuwe bedrijfsproducten.
Met onze unieke AURE (Audio Relaxation Environment) hoofdtelefoon en videoscherm
krijgt u de volledige aandacht van uw klanten.
U kunt uw geluidsboodschap laten meeklinken met onze ontspannende muziek.
Zo krijgt u een ongekende mogelijkheid om uw bedrijfsboodschap op uw klanten te laten inwerken.
Degene die de massage ondergaat zal uw bedrijf blijvend associëren met goede herinneringen.

 

Massagetherapie Advies